KERN AG Training behoort tot de top opleidingsverstrekkers in 2018/19

Goed nieuws voor de KERN AG Training: TESTBILD heeft beoordeeld dat de opleidingsverstrekker tot de top behoort.

KERN: Ihr kompetenter Partner für individuelle Sprachkurse

Frankfurt am Main. Wie succes wil hebben in het beroepsleven, moet zich constant bijscholen en zijn vaardigheden verder ontwikkelen. Er is dan ook een enorme behoefte aan trainingen – en een even grote keuze aan aanbieders. Daarom hebben TESTBILD en Statista onlangs bepaald wat de beste Duitse trainingsinstituten zijn. Het tijdschrift koos daarbij verschillende aanbieders op het gebied van onderwijs op afstand, schriftelijk onderwijs, duaal onderwijs, beroepsmatige bijscholing, bijlesinstituten alsook taleninstituten. De KERN AG Training zegevierde als een van de toonaangevende taleninstituten en wist zich met zijn zeer hoge leereffect te plaatsen onder de beste aanbieders van taal- en vertaaldiensten.

Dit blijkt uit een onderzoek onder 3.800 gebruikers van verschillende trainingsmogelijkheden. Bij de beoordeling werd rekening gehouden met drie factoren: de kwaliteit van de training, een van de belangrijkste beoordelingscriteria van deze enquête, de tevredenheid en de bekendheid van de respectieve aanbieder.

Daarom zijn wij bijzonder blij met dit representatieve resultaat, dat ook de kwaliteitseisen van de KERN AG Training weerspiegelt: "Tijdens ons dagelijks werk hechten wij bijzonder veel belang aan innovatieve leermethodes en gekwalificeerde trainers, om een zo snel mogelijk leersucces te kunnen garanderen. Uit het resultaat van het onderzoek blijkt dat wij ons als toonaangevende opleidingsverstrekker hebben gevestigd op de Duitse markt“, reageert Michael Kern, bedrijfsleider van de KERN AG Training.

Over de KERN AG Training

Als internationaal erkende opleidingsverstrekker met nationaal meer dan 45 trainingscentra biedt de KERN AG Training een zeer gevarieerd aanbod – van op maat gemaakte privétraining tot groepslessen tot intensieve training. Of het nu gaat om face-to-face training, coaching, blended learning of live-lessen in de KERN Virtual™: Zowel de inhoud als de vorm van de training wordt afgestemd op de individuele behoefte van de deelnemers. De opleidingsverstrekker KERN AG Training is erkend door de staat en ISO 9001- gecertificeerd alsook gecertificeerd volgens de AZAV (Akkreditierungs- und Zulassungsverordnung Arbeitsförderung, verordening aangaande accreditatie en goedkeuring voor de bevordering van de werkgelegenheid) van de TÜV Hessen. Bovendien biedt de KERN AG Training de mogelijkheid zich gericht voor te bereiden op internationaal erkende taalcertificaten zoals telc, TOEFL, LCCI, TFI of TOEIC en deze te behalen in de testcentra van de opleidingsverstrekker.

Lena Breidenbach
KERN AG Training